ש"ס בקמפיין חדש: "הממשלה מרעיבה ילדים"; ח"כ רז: "לא לפגוע בילדים"

    איתי גדסי 2 Comment on ש"ס בקמפיין חדש: "הממשלה מרעיבה ילדים"; ח"כ רז: "לא לפגוע בילדים"

    מפגלת ש"ס יוצאת בקמפיין חדש נגד החלטת שר האוצר לפגוע במשפחות חלשות בביטול סבסוד המעונות | ח"כ משה רז (מרצ) הצטרף לשאילתא נגד ההחלטה וכתב: "על המדינה להושיט יד לחלשים ולא להעמיק את מצוקתם" | שר האוצר הבהיר כי אינו חוזר בו מהחלטתו

    גזירות ליברמן צילום: פלאש 90
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הגזירות האכזריות של שר האוצר ליברמן הפוגעות במשפחות חלשות, מפלגת ש"ס יוצאת בקמפיין רשת בעקבות גזירת ביטול סבסוד המעונות, המאיים להוציא אלפי נשים חרדיות ממעגל העבודה: "ממשלת בנט-ליברמן מרעיבה את ילדי ישראל".

    בתוך כך, חבר הכנסת מוסי רז (מרצ) הצטרף להצעה הדחופה לסדר אותה יזם ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) לעניין הפגיעה של שר האוצר בסבסוד מעונות היום למשפחות חלשות.

    חבר הכנסת משה רז מסר: "אני שמח ששר האוצר ליברמן פועל לשילוב חרדים בשוק העבודה אך אסור ששילוב זה יהיה תוך פגיעה בילדים. אני יכול לחשוב על דרכים טובות יותר לשילוב כמו ביטול גיוס החובה (או לפחות הורדת גיל הפטור), לימודי ליבה ועוד".

    רז הבהיר כי "מי שייפגעו מהחלטת ליברמן הן משפחות מעוטות יכולת, וכאלה יש רבות לא רק בחברה החרדית. על המדינה להושיט יד לחלשים ולא להעמיק את מצוקתם".

    שר האוצר ליברמן הבהיר את דעתו כי אינו מתכוון כלל לחזור בו מהחלטתו, למרות הביקורת הקשה מכל הקשת הפוליטית נגדו, "אני מתחבר לשותפיי בקואליציה, אכן "יש מה ללבן", לילדים צריך להעניק "מה שהם צריכים" – השכלה ויכולת להשתלב בשוק התעסוקה, להתפרנס בכבוד ולא להתבסס על קצבאות ונדבות" כך בהסתה בוטה ושקרית כנגד הציבור החרדי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      צודקים תמשיכו ככה

    2. 1

      המימשלה הזאת אין לה שום היתחשבות במישפחות ברוכות ילדים ואני אפיו לא מדברת על מישפחות של 16 ילדים אלא מישפחות עם 6 ,7 ילדים שפשוט יש להם פחות אוכל בבית בזכות האנטישמים במימשלה